زمینه های فعالیت

ارائه خدمات در زمینه های مختلف از قبیل امور پیمانکاری صنعتی، ساختمان، مکانیک و ارتباطات الکترونیکی

خدمات پیمانکاری تهیه و اجرای توام / اجرا 

⦿ تهيه و نصب / نصب و راه اندازي تجهيزات مكانيكي ، مخازن و سيلوهاي گوناگون ، انواع لوله ، و سيستم ها و تجهيزات هيدروليكي و نيوماتيكي و اسكلت هاي فلزي صنعتی و غیره در قسمت فرآوري و توليد (همراه با آزمايش‏هاي غيرمخرب مربوطه و پیش راه اندازی و راه اندازی).

 

⦿ تهيه و نصب / نصب و راه اندازي تجهيزات مكانيكي تأسيسات زير بنايي (UTILITY) شامل تأمين و توزيع آب، بخار، هواي فشرده، گاز و برق، جمع ‏آوري‏ و تصفيه‏ ي فاضلابهاي صنعتي و بهداشتي، اجــراي سيستم‏هاي مربوط به ‏روشنايـي، تلفــن‏ و پيام رساني ، و تأسيسات حرارتي و برودتي.

 

⦿ تهيه و نصب / نصب و راه اندازي تجهيزات الكتريكي فشار قوي، متوسط و ضعيف و كارهاي اجرايي وابسته شامل نصب سيني كابل ، كاندوئيت ، تابلوهاي مختلف ، كابل كشي  و غیره .

 

⦿ تهيه و نصب / نصب و راه اندازي تجهيزات كنترل و ابزار دقيق و کارهای جانبی آن .

 

⦿ تدارك و انجام كارهاي ساختمانی و سيويل صنعتي از قبیل سازه‏ هاي فولادي، سازه‏ هاي بتني، كارهاي خاكي و غیره .

 

طرح و اجرای توأم

⦿ طراحی، مهندسی خرید، تدارک و اجرا پروژه شامل سیویل تا نصب تجهیزات مکانیکی، برق، ابزار دقیق، سازه های فلزی، لوله کشی و غیره . پیش راه اندازی و راه اندازی و بهره برداری آزمایشی واحد های تولیدی و صنعتی.

طراحی

⦿ طراحی و مهندسی خرید برای واحد های تولیدی و صنعتی.

خدمات مدیریت طرح

⦿ انجام خدمات مدیریت طرح شامل مديريت پيمانكاران، مشاوران، سازندگان و فروشندگان و مديريت كارگاه و مهندسي كارگاهي، امور ايمني، بهداشت و حفظ محيط زيست، نظارت و کنترل مدارک فنی و مديريت تغييرات از قبیل تحویل و تحول کالاها و مدارک فنی دستور كارها، تغييرات مقادير و مشخصّات و غیره . کنترل تضمین کیفیت، پيش بيني و كنترل هزينه ‏ها، برنامه ‏ريزي و كنترل پروژه، حسابداري پروژه و غیره .

تأمین و تدارک کالا

⦿ تهیه و تدارک انواع کالاها و اقلام مورد نیاز پروژه ها، قابل تأمین از داخل و یا خارج از کشور.

⦿ سفارش و تأمین انواع تجهیزات، ماشین آلات و کالاهای ویژه صنعتی.

خدمات مربوط به امنیت شبکه، فناوری اطلاعات و ارتباطات الکترونیکی 

⦿ فعالیت در کلیه زمینه های مرتبط با صنعت فناوری اطلاعات (IT) از قبیل عرضه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری، آموزش، نگهداری، نصب و راه اندازی، مشاوره و ارائه راهکارها و خدمات متنوع در زمینه مهندسی شبکه، امنیت اطلاعات و شبکه، ارتباطات داده، تجارت الکترونیک و غیره.